poniedziałek, 26 września 2011

Ogloszenia!

Zapisałam się u Mamuśki na Jesienny Sal i będę wyszywać taką śliczną dynię



Międzynarodowy Tydzień Pisania Listów,jak co roku trwa w dniach 9-15 października.
Przychylam się do apelu Eli, napisz list, napisz kartkę do chorego dziecka.



Esstele wylosowała mnie w swoim candy.

Znowu wpis nierobótkowy;-0
Ale ciągle coś dziergam i wyszywam.

Komentarze są cudne, lubię je czytać, dziękuję!
Kubo w tej hurtowni jest bardzo dużo różnych styropianowych kształtek.Nie tylko te które kupiłam,widziałam jeszcze aniołki, bałwanki, gołąbki,serca, wszystko w kilku wielkościach.

6 komentarzy:

  1. no dyńka świetny motyw :) i listy świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  2. Dynia pomysłowa,a listy też super pomysł,szczególnie że sztuka pisania listów zanika.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dynia śliczna będzie! A zazdroszczę wizyty w hurtowni, bo u mnie nie ma takich cudów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dynia zapowiada sie interesujaco!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta dynia i chyba dosyć pokaźnych rozmiarów haft!

    OdpowiedzUsuń
  6. kurde bele, aleeeee dynia
    gdybym tak umiała haftować :0

    OdpowiedzUsuń