środa, 28 grudnia 2011

Świętuję!

Nie lubię czytać, że już po świętach (chociaż sama też tak kiedyś napisałam)
Dla mnie Święta trwają;-)

Bardzo dziękuję za wszystkie życzenia świąteczne.
Z tych otrzymanych pocztą nie pochwaliłam się jeszcze karteczkami od Zosi i Alicji.




Zosia pamiętała też o moich urodzinach(baardzo okrągłych)



Dzisiaj przeczytałam wiadomość,że to ja zostałam wylosowana przez Evę, dostanę prześliczną broszkę.

Zupełnie opuściła mnie chęć robótkowania. Po raz pierwszy od dłuższego czasu oglądam programy w telewizji bez robótki w ręce.
Ja chcę, pragnę śniegu i słońca!!!

Przed świętami zrobiłam dwie zawieszki, z choineczkami.


Mało w tym roku zrobiłam. Jak co roku karczochy i troszkę krzyżyków w Świątecznym Salu. Prace powinny już być opublikowane, a ja w polu z robótką;-(

Obiecuję moim obserwatorom (witam nowo zapisanych) i komentatorom,że spróbuję lenia zostawić w 2011 roku;-)

7 komentarzy:

  1. Basieńko, leń od czasu do czasu potrzebny :) potem chce się bardziej, a przynajmniej tak to działa u mnie. Karteczki cudne, a Twoimi zawieszkami nic tylko się zachwycać. Do śniegu mam stosunek dwojaki - brakuje mi go okrutnie, bo za oknami ponuro, ale jak pomyślę o jeżdżeniu w tej ciapie, to cieszę się,że ciągle go brak...ale chyba jednak wolałabym żeby był i on, i mały mrozik :) przynajmniej bym wiedziała,że jest zima. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Korzystaj z błogiego lenistwa,bo zapewne niebawem Cię opuści... Zdolne rączki tak mają ;)
    Ja też kocham Święta i dla mnie trwają w nieskończoność.Właściwie cały rok upływa na czekaniu i przygotowaniu do nich ;)
    Pozdrawiam i przyjmij najszczersze,choć nieco spóźnione życzenia urodzinkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego co najlepsze ,Nowy 2012niechaj bedzie roczkiem samych przyjemnosci,dobra,ilosci i zdrowia,tego zycze tobie i twoim bliskim Basienko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak,tak,zostawić lenia w starym roku,to jest dobre postanowienie noworoczne.Życzę wszystkiego co naj w nowym roku

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna ta pierwsza kartka:) A i zawieszki ciekawe:) I nie opinkalać się tam! A sio z tym leniem, brac się do roboty:P
    Ja tez nadal jestem w temacie swiat i mysle, ze za niedlugo wezme sie za jakeis swiateczne hafty:P A co! Taki mam kaprys:P
    Pozdrawiam
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  6. sporadyczny leń nawet jest wskazany dla zdrowotności, bo człowiek by wysiadł. Ja osobiście mam chęć na jakąś fajną torbę u Ciebie, ale poczekam , niech troszkę zimy przeleci. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zawieszki zrobiłaś Barbaro, a i karteczki ładne dostałaś. Pozdrawiam i życzę szczęścia w Nowym Roku i wiele twórczych inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń