sobota, 19 maja 2012

Uszyłam ...

... torbę uszyłam ;-)))

przód torby


tył torby

kieszonki, wewnątrz torby


Nie wykorzystałam magnesików i lamówki. Przydadzą się do czegoś innego ;-)
Na maszynie leżą jeszcze do uszycia paseczki z karabińczykami , do kluczy i telefonu. Będą przyszyte do podszewki.
Dzisiaj jest cudna pogoda. Chciałam jeszcze skorzystać ze słońca przy robieniu zdjęć. 

Torbę  uszyłam, by wykonać majowe zadanie w Projekcie 12/12.

Do moich obserwatorów dołączyła Dorota.
Witaj, podoba mi się to co robisz, świetnie szyjesz;-)


39 komentarzy:

  1. ja dziękuję.... ale śliczna!!! owocki cudnie komponują się z groszkami i kratką:))) oj chętnie bym z taką torbą na ryneczek chodziła po świeże owoce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mogę, super!!!!!!!!!!!!! IDEALNA NA WIOSNĘ, LATO , JESIEŃ , ZIMĘ ZARĄBISTA!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna torba np. na zakupy :) i bardzo fajnie prezentuje się wzorek owocowy:)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu,witaj,świetna torba,pięknie odszyta.Bardzo mi się podoba.
    Serdecznie Cię pozdrawiam
    Maja

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda rewelacyjnie,piękna torba.Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest piękna, niepowtarzalne i bardzo, bardzo mi się podoba!.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawie zrobiłas zdjęcia, zwłaszcza to pierwsze. Torbusia jest bardzo pomysłowa i ciekawie ozdobiona. Kurcze, muszę się skusić i sobie coś takiego wymodzić, tylko czasu mało jakoś. Jak u Ciebie oglądam te torby to nabieram co raz większej ochoty by się odważyć. Miłego korzystania z pięknej pogody i słonecznego weekendu życzę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudna torba!! Wszystko ze sobą się pięknie komponuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. torba sliczna, malo powiedziane, SUPER z duzej S, pozazdroscic mozna takiej torby !!!! Az sie od razu kojarzy ze sloncem i z owocami ....POzdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna z tym haftem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyszła naprawdę przepięknie. Wesoła ale elegancka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie wykorzystałaś swój hafcik! Torba jest śliczna,bardzo wyjątkowa!

    OdpowiedzUsuń
  13. łoooooo, szał!!! Ja bym taką też chciała:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna, ślicznie wygląda z tym haftem!!! Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. swietna torba....bardzo mi sie podoba...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  16. W końcu do Ciebie trafiłam i zostaję. Świetna torba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, biegnę podziwiać co robisz, bo ja u ciebie chyba jeszcze nie byłam;-)

      Usuń
  17. rewelacyjny sposób na wykorzystanie świetnego hafciku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł i wzór zaczerpnęłam z gazetki Cross Stitcher.

      Usuń
  18. szybka jesteś Basiu ...
    a torba naprawdę ładniuchna ... z lekką nutką lata

    OdpowiedzUsuń
  19. Super torba i pięknie wykorzystałaś haft:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale fajna torba Barbaro! Super! A wykończenie w środku z wykorzystaniem różnych ściegów - niesamowite! Brawo :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest fantastyczna. Uwielbiam groszki. Wykończenie wygląda na staranne. Super!

    OdpowiedzUsuń
  22. Torba ekstra.Piękna.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna torba! w mojej ulubionej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dołączam do pochwał - torba jest świetna!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna torba. W sam raz na wiosenne lub letnie zakupy na targu:)

    OdpowiedzUsuń
  26. witaj!
    dziękuję za udział w moim skromnym candy i życzę powodzenia!
    torba jest świetna, ja niestety nie umiem szyć :( za to uwielbiam krzyżykować, niestety nie mam na to za wiele czasu. skąd wzięłaś ten piękny wzór? mogę się do ciebie o niego uśmiechnąć? ostatnio robię duże obrazy, ale niestety zrobienie jednego zajmuje mi... kilka lat :D może łatwiej byłoby mi skończyć coś małego :D
    pozdrawiam,
    monika

    OdpowiedzUsuń