środa, 7 listopada 2012

Karteczki ... znowu

Wczoraj znowu robiłyśmy karteczki.



Spodobał mi się ten pomysł z poprzedniego dnia , więc go powieliłam i zrobiłam kilka podobnych karteczek. Niestety na zdjęciu nie widać wszystkich ozdóbek, które nakleiłam na kartki;-)
Kartki mogą posłużyć jako ściąga przy śpiewaniu pod choinką, bo na każdej z nich jest zwrotka z jednej z  kolęd.
 

Zrobiłam jeszcze taką, i teraz na zdjęciu wydaje mi się,że jest krzywa.
Na żywo tego nie widać;-)))

Robiąc karteczki skorzystałam z napisu od Jolagg

Anulinka i KaRoLaA     dołączyły do moich obserwatorów, witam Dziewczyny.
Anulinko, piszesz bloga?

Kura D. ogłosiła mały kuro-konkurs


 Napiszcie, jaki najbardziej zaskakujący, dziwny, niespodziewany prezent dostaliście. - to zadanie do wykonania, by powalczyć  świąteczne fanty.   

Zapisujcie się , z przyjemnością o tym przeczytam. Ja dostaję cudne prezenty, ale nie mogę o nich napisać,że są dziwne ;-)           

14 komentarzy:

  1. Piękne karteczki - podziwiam Twoje zdolności w każdej dziedzinie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kartki są niesamowite! zaglądam tu i zoraz bardziej zazdrość mnie zżera:) chyba zaciągnę swoją córę do klejenia i wycinania:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kartki , sama będę musiała też o kartkach pomyśleć i natchnęłaś mnie mogę rzec :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki ;) chyba czas zabrać się za ich robienie bo nie zdąże so świąt
    pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainspirowaną Twoimi kratkami postanowiłam robić własne, no ale nie wiem gdzie te postanowienie w grafik w pchnąć ;-)
    Oczywiście nie bedą takie piękne jak Twoje ale postaram się :-D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawdziwie świątecznie zrobiło się na Twoim blogu:)Obdarowani będą zadowoleni z tak pięknych karteczek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja raptem jedną udziubałam... hihi

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł ze ściągą na kartce ;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne karteczki:)....świętami zawiało i śniegiem:)....a i nawet mróz poczułam:):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczek nigdy dość:)Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  11. alez jesteście pracowite, dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń