niedziela, 3 marca 2013

Tuniczka po raz ostatni!

Znaczy się skończyłam. Zostało jeszcze kilka nitek do schowania. Po głowie snuje się też myśl, czy zostawić tak przy szyi, czy zrobić coś innego. Teraz wykończyłam tylko jednym rządkiem szydełkiem.

Najpierw zdjęcie na plaskato, na podłodze;-)

Następnie kilka na ludziu, znaczy na mnie.





Już wczoraj tuniczka była zszyta, ale rękawy okazały się za długie. Musiałam spruć całą główkę i 5 cm rękawka. Teraz rękawy są odpowiedniej długości.

Z całości jestem baaaardzo zadowolona, będę nosić.
Jest to moja pierwsza duża praca na drutach, po wielu latach  dziergania  tylko malutkich rzeczy.

44 komentarze:

  1. Śliczne wzory widzę na tej tunice. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super się prezentuje:) świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dziwie się że jesteś zadowolona bo tunika na prawdę śliczna. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się na ludziu :-)
    Na plaskacza trochę się zastanawiałam czy naprawdę będzie ładna?

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się i to bardzo Twoja tunika! Ja przy szyi zostawiłabym tak jak jest (ewentualnie dodałabym jeszcze jeden rząd szydełkiem), bo sama w sobie jest bardzo dekoracyjna i elegancka.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tuniczka świetnie wyszła - rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo zgrabna tunika..swietnie sie prezentuje na ludziu.....pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  8. No no świetnie wygląda na ludziu ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

  9. Basiu niesamowita jesteś!a raczej Twoje tempo pracy na szydełku!!efekt fantastyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna ! Świetnie na Tobie leży, a z krótszymi rękawami - ideał :-) Nie mieniałabym nic pod szyją - wg mnie jest super :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam.... piękna!
    Serdecznie pozdrawiam i posyłam nutkę pierwszych promyczków słońca-Peninia ♥♥♥

    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Robi wrażenie! Jest wspaniała i naprawdę zazdroszczę cierpliwości i talentu do drutów:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, gratuluję wytrwałości w dzierganiu. :) Myślę, że nie ma potrzeby dodawania czegokolwiek przy dekolcie, tak jest dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna tunika. Gratuluję wytrwałości przy jej dzierganiu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo piękny wzór i najważniejsze, że dobrze w niej się czujesz:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna :)))
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna tunika w bardzo ciekawym wzorze, elegancko się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie Ci wyszła - gratuluję.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. Basiu wyglądasz świetnie i tunika bardzo fajna [ja dekolt wykończyłabym na drutach, ] pliska nada całości elegancji i to będzie kropka nad i pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest prześliczna ;)
    niech się dobrze nosi ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ale majstersztyk, coś pieknego,na ludziu super wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładna i efektowna :) Dużo pracy na pewno kosztowała :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję ukończenia dużej pracy i zadowolenia z efektu ( mój efekt w kolorze fuksji też zaakceptowałam i też jest w użyciu :) )

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudeńko - brawo!! Dobra robota !!;-))

    OdpowiedzUsuń
  25. Pieknosc! :)
    Pozdrawiam Goraco! :)
    http://www.robutkowadolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Basiu, toż to wielkie dzieło. Na Tobie wygląda świetnie. Moim zdaniem wzór jest tak bogaty, że nie trzeba nic dodawać przy dekolciku. Jakieś korale czy zamotki będą wystarczającą ozdobą. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Dopiero na "ludziu" widać jak bardzo jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładna.Wspaniały wzór.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo podoba mi się takie wykończenie rękawów :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super wyszło - pięknie wygląda szczególnie ten dół cudnie się prezentuje :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  31. Łał! pięknie wyszło i do tego śliczne wykończenia!!!

    OdpowiedzUsuń