piątek, 21 czerwca 2013

Letnia robótka !

Bardzo letnia robótkę wzięłam na warsztat, odkładając wszystkie rozpoczęte .
To tak dla zdrowia psychicznego ;-)

Robię chustę, z czarnego moheru . Letnia , prawda?


Co w niej letniego? Kwiatki i dziurki !!!

Cieszy mnie, że coraz więcej osób zapisuje się na moją rozdawajkę. Nie stawiałam żadnych warunków, jednak mimo to dopisujecie sie do moich obserwatorów . Dziękuję, mam nadzieję,że zostaniecie na dłużej.
Zonieczka
Blog jest nowym blogiem, ale jest już  w nim sporo ładnych rzeczy.Od razu spodobała mi się czerwona chusta ;-)
Dom z mozaikami 
Mozaiki, ikony - to coś dla mnie nowego ;-)

11 komentarzy:

  1. Ja myślałam,że to naszyjnik;)Będzie super;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo letni wzorek, coś mi się zdaje, że chusta będzie elegancka!

    OdpowiedzUsuń
  3. O, coś ładnego będzie.
    Pozdrawiam i zapraszam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się bardzo ciekawie. W pierwszej chwili pomyślałam, że to naszyjnik. Ciekawa jestem jak będzie wyglądała gotowa chusta.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. prezentuje się lekko i faktycznie letnio :) śliczne, ciekawa jestem jak będzie dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo letnia i lekka :) Fajna !

    OdpowiedzUsuń
  7. Chusta zapowiada się wspaniale pozdrawiam Dusia [ dzięki za życzonka]

    OdpowiedzUsuń
  8. Powstaje interesująca praca.
    Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń