środa, 2 października 2013

UUTW, hafcik, targi i torby

Rozpoczyna się rok na UTW w Ustce.
Wczoraj byłam na koncercie z okazji Międzynarodowego Dnia Osób Starszych, który obchodzony jest 1 października właśnie.
Śpiewała Halina Kunicka  , na fortepianie towarzyszył  jej Jerzy Derfel

Wieczorem dokończyłam następny hafcik.


W niedziele byliśmy na Targach ogrodniczych , piękna pogoda, masa świetnych imprez, dużo różnych straganów. Cudny spacer!






Te tytułowe torby to nie ja rozdaję.
To Atom i Antoni za pośrednictwem swojej Mami chcą rozdać torby.
W październiku, listopadzie i w grudniu.


7 komentarzy:

  1. Urzekły mnie te hafty. kolorystyka przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny hafcik , oj dzieie sie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urzekły mnie nie twoje małe hafciki - bardzo, bardzo mi się podobają -
    twoja fanka choć nigdy nie komentuję-ale zaglądam codziennie -
    jestem pełna podziwu dla twej aktywności - miłego popołudnia Wanda

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty to się najeździsz i naoglądasz. Zazdroszczę, zwłaszcza wystawy ziemniaków. Brzmi interesująco :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie delikatne hafciki - taka wystawa musi być ciekawa !

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze , nic nie widać na tych mini zdjęciach...

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow!!U Ciebie zawsze się coś dzieję, nawet nie wiesz, jak Ci zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń