poniedziałek, 3 marca 2014

Czy ktoś chce jajeczko ?

Już niedługo na moim  blogu pojawi się liczba 200000 !

Łapcie  licznik !!!

Liczą się liczby od 200000 do 200022 ale tylko te z dwójkami i zerem np. - 200020.

Jeżeli będzie więcej trafionych zrobię losowanie !

Mój hafcik  w kształcie jaja oprawię na życzenie wylosowanej osoby, w zawieszkę, lub jako poduszkę!


Może dojdzie jeszcze jedno jajo i będzie większy wybór ;-)

Powtórzę !!!  Losuję , nie kto pierwszy ten lepszy!

Musiałam zablokować dodawanie komentarzy anonimom. 
Dostawałam dziennie kilka spamów
Przykro mi ;-(

18 komentarzy:

  1. piękne jaja;-) no to będzie polowanie jak nic;-))
    dobrego tygodnia Basiu:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są te jajowe hafty, pozostaje mi życzyć wszystkim miłego polowania na nie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusisz tymi jajkowymi haftami. Weszłam je skomplementować, a tu zaproszenie do zabawy. Zatem spróbuję upolować te dwójki i zera :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A no pewnie będzie - warto zapolować.

    OdpowiedzUsuń
  5. JA tez mam 200002 :) Kusi Basia podusia z jajem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też złapałam 200002 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jajca fajnie. Tez mam w swoim zasobie zrobione dwa, ale całkiem inne. Jak widać jest więcej jak 4 wzory jajecek.
    Licznika nie udalo mi się złapać, ale bede jeszcze próbować

    OdpowiedzUsuń
  8. Udało mi się złapać 200022.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. No i po zabawie:( Buuu
    Już jest 200043 i zero szans na jajo
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięć to troszkę dużo.Dla wszystkich nie zrobię ;-)
    Będzie losowanie po południu, po moim powrocie z rehabilitacji !

    OdpowiedzUsuń
  11. Na łapaniu licznika to ja się nie znam, ale jajco - zawieszkę chętnie przygarnę, bo ogromnie mi się podobają.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jajca oby dwa sa piekne ja to nie mam cierpliwosci do haftowania jak mi sie zaplacze nitka to juz koniec swiata nie dokoncze i dlatego nie biore sie wcale za to ale podziwiam prace innych i ich cierpliwosc

    OdpowiedzUsuń
  13. mamy wysyłać zrzuty z ekranu czy wierzysz nam na słowo?? A czy po ewentualnym wylosowaniu można sobie wybrać jajo?? Bo ja to z zajęcami to już mam...

    OdpowiedzUsuń
  14. Niby dwójki i zera są ,ale nie wiem czy zabawa nadal trwa ? pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawa trwała, jak napisałam wyżej , do numeru 200022 ;-)

      Usuń
  15. Piękne jaja !!! Gratuluję zwycięzcy:)
    Ps. Ja anonimowe komentarze zablokowałam już jakiś rok temu. Strasznie dużo dostawałam spamu z zachodu:(

    OdpowiedzUsuń