piątek, 17 października 2014

Święta coraz bliżej .

Do Ustki staram się jeździć autobusem (autko zostawiam w garażu ;-) ).
Ostatnia jazda zaowocowała  małym aniołkiem.


Robiąc zdjęcie "skróciłam" sukienkę mojemu aniołkowi.

Na drugim zdjęciu wyszedł mi bardziej proporcjonalny.

W tym roku chciałabym troszkę uszczuplić moje zasoby filcu. Zrobię kilka filcowych ozdóbek na święta.
Związku z tym zaopatrzyłam się w nowe gazetki ( a zeszłoroczne leżą niewykorzystane ).


Już wczoraj polowałam w Empiku na nowe wydawnictwo.

Nie doczytałam,że w sprzedaży będzie od dzisiaj , no i dzisiaj je kupiłam.
Tutaj - kliknij - można gazetę przejrzeć .
Zobaczymy, może będę szyła. Najpierw podkładki, potem poduszki, torby a potem... Chyba się zagalopowałam .

Fajnie że zapisujecie się , moja rozdawajka będzie trwać jeszcze kilka dni
Wpadnijcie ! Zapraszam !

9 komentarzy:

  1. Śliczny :) Aniołki są dobre na wszystko. Pozdrawiam cieputko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniołek iście anielski:-) Leciutki, bialutki i puchaty. Takie powinny być aniołki.
    Jestem ciekawa Twoich filcowych poczynań. Te ludziki na okładce gazety zapowiadają się ciekawie. A patchwork to fuuura pracy, ale jakiej przyjemnej:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniołek cudny- u mnie w niedzielę też pokaże się coś świątecznego:) patchworkiem bawiłam sie jakiś czas temu ( właściwie wieki temu:) teraz wciągnęła mnie technika PP- Paper Piecing, jest łatwiejsza i nie wymaga takiej laboratoryjnej dokładności:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny aniołek. Zorganizowana jesteś, bo ja to pewnie w okolicach 4-6 grudnia o świętach pomyślę;)
    Gazetka ciekawa, prezenty w rozdawajce superaśne
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodki aniołek :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniołek śliczny , też bym chciała tak umieć ,na razie jednak moje próby są mizerne.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny. Dzięki za info o gazetce :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniołek słodki. Im mniejsze rękodzieło tym bardziej mi się podoba zauważyłam. A co do gazetek zeszłorocznych - mam tak samo. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń