środa, 4 marca 2015

Makneta , książki i kurczaczki. 9/52

W tym tygodniu więcej czytałam. Przez  niedzielę ,poniedziałek i wtorek przeczytałam dwie książki Tess Gerritsen ' Żniwo' i 'Ostatni , który umrze' . Dokończyłam czytać 'Listę marzeń'

Szkoła dla sierot które tracą rodziców, potem rodziców zastępczych jest miejscem akcji 'Ostatniego, który umrze' Wartka akcja trzyma w napięciu do ostatnich stron książki.
Policjantka i specjalistka medycyny sądowej  bohaterki tej książki są również bohaterkami serialu wyświetlanego w TNT  'Partnerki.'
'Żniwo' to opowieść o transplantacji narządów.
Do jakich czynów może posunąć się  człowiek by ratować bliską osobę , do czego może doprowadzić chęć posiadania dużych pieniędzy o tym właśnie jest ta książka,


Chyba już więcej kurek nie będę robiła, mam 30 szt.
Tym razem też chwalę się , że czytałam i dziergałam razem z Maknetą.

21 komentarzy:

  1. Tress Gerritsen pisze nie złe thrillery sensacyjne.
    Świetne stado kurek, przydał by mi się schemat do takiej robótki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za dwa ni będę miała swój komputer , to wyślę ci namiar na ten wzorek, Może do tej pory sama znajdziesz wpisując w Google szydełkowe kurczaczki i szukając w grafice.

      Usuń
    2. Dziękuję za wzór. Ja też znalazłam jakiś w necie i w najbliższym czasie też zmierzę się z kurą.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Ale Ci zazdroszczę, mam ostatnio tak mało czasu na czytanie. Śliczne kurki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zazdrość, w łóżku przeziębiona leżałam, to i czytałam, bo nic roić się nie chciało.

      Usuń
  3. Ale u ciebie szaleństwo czytelnicze i drobiarskie! Dzieje się i to bardzo dużo. Bardzo pracowita jesteś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chwal, bo uwierzę , nic innego poza czytaniem i kurkami nie robiłam, nawet jedzonko do łóżka miałam podawane.

      Usuń
  4. Ależ pracowicie spędziłaś czas. Tyle kur, że pewnie niedługo jajka będą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ściągnęłam z pawlacza jajka do ozdabiania.

      Usuń
  5. Cudne kurki, przy takim kurniku, to jajek to jajek pewnie nie zliczymy ;). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne kurkowe towarzystwo! recenzja brzmi ciekawie, lubię takie konkretne akcje w książkach

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne to kurkowe stadko:)) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne kurki zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe książki nam podsuwasz :) Wysyp kurek zakończony? Mam kilka podobnych,dostałam kiedyś od znajomej,pora je wyciągnąć na światło dzienne :) Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. ależ pokaźne stadko kurek! 30, to już bardzo dużo. chętnie sięgnęłabym po wspomniane przez Ciebie książki, ale nie wiem, kiedy z czasem się wyrobić

    Anka

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezłe stadko Ci się wykluło!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale poczytałaś!
    Kurki cudne. Stado całe. Teraz pora na jajka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne to Twoje stado. Zazdroszczę !

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej, jakie pokaźne stadko!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cała masa kurczaków :)
    Z książkami też poszalałaś :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń