czwartek, 12 marca 2015

Torebka z filcu.

Na Uniwersytecie  od zawsze szyjemy torebki.
Zobaczyłam wąski pasek szarego filcu i już wiedziałam jaka torebka z niego powstanie. Troszkę później dowiedziałam się , że filc przeznaczony był na paski do dwóch innych torebek :-) Trudno, poradziły sobie inaczej .
Torebka ma boczki w kształcie łezki i szaloną  różową podszewkę ( uwielbiam takie zwariowane podszewki ).


Uszyłam, ale jak  ozdobić jej klapkę ?
 Pomyślałam o ufilcowaniu czegoś  na sucho.
Dodaniu kwiatka
Dodaniu koronki.
Najbardziej skupiłam się na koronce.
Powstała z czarnego kordonka, chyba za gruba . Na pewno za gruba, nie ma co pokazywać .
Potem zrobiłam zieloną z cienkich nici (10 -tka na szpulce)

Zastanawiałam się , czy taka serwetka  będzie dobra


Położyłam też na torebce inną , by sprawdzić jak będzie wyglądało.


Zaczęłam też robić pojedyncze kwiatki .
Przymierzałam wszystkie broszki , aż wreszcie trafiłam.


Broszkę tę dostałam od Justyny . Nosiłam ją bardzo często i z ogromną przyjemnością, jednak od pewnego czasu, gdy "wyrosłam " z mojego płaszczyka broszka  leżała nie używana.

Torebka tak bardzo mi się podoba ( ale jestem skromna) , że gdy pójdzie do sprzedaży będę pierwsza stała w kolejce. Chcę ją kupić ! Dlatego też poświęciłam tę broszkę .
Na razie niczego nie sprzedajemy ( wyjątkiem były kartki na Boże Narodzenie). W maju bowiem nasz Uniwersytet Trzeciego Wieku obchodzi 10 -te urodziny! Przygotowujemy różne wystawy.


13 komentarzy:

  1. Twoja opowieść przypomina mi moją wczorajszą walkę z kartką urodzinowo-imieninową.;) Ale rzeczywiście, pomysł z broszką bardzo trafiony (podziwiam za umiejętność uszycia torebki).:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z broszką wygląda świetnie.Pasuje do tej torby jak ulał;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebusia świetna,z broszką bardzo ładnie wygląda ale i z tą małą serweteczką bardzo jej-że tak powiem - do klapki:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super torebka! Podziwiam i zazdraszczam...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Już pisałam na fb,ale i tu pochwalę,bo jest bardzo ładna.Super!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym ją kupiła ...z broszką, ale i wariant z serwetką też mi się podobał:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super!
    Zapraszamy na naszą karteczkową rozdawajkę https://www.facebook.com/naszegagatkipl :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie, to ta torebka dobrze wygląda w każdej z Twoich propozycji! Podziwiam za talent.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się podoba z broszką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna torebka. Rzeczywiście warta kupienia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebka fajniusia, lubię filc.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna torebusia...urzekł mnie zwłaszcza wariant z drugą koronką, bo uwielbiam koronki zwłaszcza takie "babcine"

    OdpowiedzUsuń