piątek, 27 stycznia 2017

Bingo !

Całoroczne tworzenie kartek z Anią rozpoczyna wyzwanie styczniowe - BINGO.


Ja wg takich zasad jeszcze kartek nie robiłam.
Kartka  okolicznościowa - zielony, napis, czerwony.
Falbanka na kartkach od czasu do czasu u mnie zagości  .

Kartka wielkanocna
Już kilka miesięcy nie robiłam wielkanocnych kartek. Zaczęłam więc od wybrania, papierów, i przydasi typowo wiosennych i wielkanocnych.


Ramka, napis, kwiat(roślina) - zgadza się?
Jest jeszcze zwierzę i grafika wewnątrz kartki
Karteczka składak podoba mi się będę je robiła


I jako trzecia  kartka bożonarodzeniowa - kwiat, roślina - nitka ,sznurek - czerwony



To nie było dla mnie łatwe wyzwanie i nie jestem z wykonania zadań na 100% zadowolona.
Na koniec kolaż, niestety bez nazwy bloga, bo się jeszcze nie nauczyłam jak to zrobić na moim nowym laptopie ;-(


Kartki składaczki oglądałam na innych blogach i na pintereście.  Okazało się ,że  nie jest trudno ją zrobić. Dziękuję za komentarze.

12 komentarzy:

  1. Basiu cieszę się że postanowiłaś kontynuować zabawę kartkową w II edycji. Dzisiejsze kartki są świetne . Super jest ta falbanka na pierwszej , super jest składaczek i super kartka bombka. Jednym słowem cudne wszystkie.
    Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczki :) nie wiem czemu nie jesteś zadowolona...

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, i mi się bardzo podobają :-)
    Uwierz w siebie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu wszystkie śliczne, ale falbanka dzisiaj wiedzie prym:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne karteczki !!! Nie wiem co Ci się konkretnie nie podoba ,ale sama też doświadczam czasami tego uczucia w stosunku do moich prac ;-) Muszę falbanką się zainspirować bo bardzo efektowna :-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu zrobiłaś prześliczne karteczki, wszystkie podobają mi się bardzo! Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie kartki udane. czasami tak bywa, że coś chcielibyśmy jeszcze zmienić, ale to dobrze ;)
    Uściski Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartki świetne, życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne karteczki, rozkładana bardzo mi przypadła do gustu i chyba sobie tez taka wykonam, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie swietne! Bożonarodzeniowa, ten składaj wielkanocny ciekawy i ta falbanka na kartce okolicznościowej bardzo ładnie wyglada:)

    OdpowiedzUsuń